آموزش میکسولوژی مخصوص علاقه مندان به صنعت بارتندینگ

اگر می خواهید به دنیای عطر ها و طعم ها وارد شوید و جادو کردن با عطرها و طعم ها را فرا بگیرید؛ به شما آموزش میکسولوژی پیشنهاد می شود. شما با اخذ مدرک میکسولوژی می‌توانید یک کارآفرین شده و یا به راحتی در یک کافی شاپ تخصصی به عنوان یک بارتندر مشغول به کار شوید.

میکسولوژی هنری است که برای شما مهارت و پول به دنبال خواهد آورد.

آموزش میکسولوژی مخصوص علاقه مندان به صنعت بارتندینگ

 آموزش میکسولوژی مخصوص علاقه مندان به صنعت بارتندینگ

آموزش باریستا و میکسولوژی در آموزشگاه های تخصصی کافی شاپ مخصوص علاقه مندان به این صنعت برگزار می شود.

میکسولوژی یک علم و هنر است که توسط میکسولوژیست های متبحر و باتجربه آموزش داده می شود.

خیلی از افراد بعد از ورود به یک کافی شاپ و خوردن یک نوشیدنی سرد و لذت بخش برایشان سوال می شود که راز این خوشمزگی در چیست؟

اگر اهل کافه گردی باشید؛ قطعاً در روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان به یک کافی شاپ خوشنام رفته و یک نوشیدنی سرد و دلچسب سفارش می دهید؛

نوشیدنی هایی که در کافی شاپ برای شما آماده می شوند علاوه بر خوشمزه بودن یک حس ناب را برای شما تداعی می کنند؛

بعد از خوردن نوشیدنی هایی که توسط بارتندر ها آماده شده است حس عبور یک نسیم خنک بهاری از روی گونه های شما برایتان تداعی می شود؛

علت تداعی شدن این حس مربوط به علم و هنر میکسولوژی است. با آموزش میکسولوژی شما نیز یک بارتندر متبحر می‌شوید و به راحتی می توانید انواع نوشیدنی های خنک و سرد را برای کسانی که دوستشان دارید؛ آماده نمایید.

 

آموزش میکسولوژی مخصوص علاقه مندان به صنعت بارتندینگ

 

امروزه بارتندینگ یک صنعت پرطرفدار در حوزه صنایع غذایی می باشد؛ بسیاری از کارآفرینان در سراسر جهان بر روی این حوزه متمرکز شده و زمینه های کاری متعددی را فراهم می نمایند؛ به همین سبب آموزش میکسولوژی می تواند بسیار کاربردی باشد.

آموزش میکسولوژی و توانایی تهیه انواع نوشیدنی های سرد و دلچسب

شاید در نگاه اول آموزش میکسولوژی یک دوره آموزشی ساده به نظر بیاید؛ در حالیکه اینگونه نبوده و دارای مباحث بسیار گسترده و تخصصی می باشد.

به عنوان مثال یکی از زمینه هایی که در آموزش میکسولوژی مورد توجه قرار می گیرد؛ آموزش میکسولوژی مولکولی است.

در میکسولوژی مولکولی انواع نوشیدنی ها از منظر ساختاری و مولکولی بررسی شده و سعی می شود بدون تغییر در طعم و مزه ی نوشیدنی ها آنها را به اشکال مختلف طراحی نمایند. این مبحث از میکسولوژی که بسیار پرطرفدار است برای گارنیش و تزیین انواع نوشیدنی ها بسیار کاربردی می باشد.

همانطور که می دانید یکی از علت های کافه رفتن نوشیدن نوشیدنی های خوش شکل می باشد؛

از منظر روانشناسی تزئین کردن خوراکی ها و نوشیدنی ها باعث افزایش اشتها و شادی درونی در فرد می شود. وقتی یک نوشیدنی توسط بارتندر تزیین می شود بدین معنی است که بارتندر علاوه بر نیاز جسمی شما به نیاز روحی شما نیز توجه نموده است.

 

آموزش میکسولوژی مخصوص علاقه مندان به صنعت بارتندینگ

آموزش میکسولوژی چه کاربردی برای شما دارد؟

اگر می خواهید به دنیای عطر ها و طعم ها وارد شوید و جادو کردن با عطرها و طعم ها را فرا بگیرید؛ به شما آموزش میکسولوژی پیشنهاد می شود.

نوشیدنی ها بسیار متنوع می باشند؛ به طوری که حتی نام بسیاری از آنها را نشنیده اید؛

از انواع نوشیدنی ها می توان به انواع پانچ، کاکتیل، ماکتیل، اسموتی، فراپه، شکلات سرد، چای سرد، قهوه سرد، انواع آب میوه، انواع شربت، انواع نوشیدنی بر پایه بیتر، ادویه، عصاره، اسانس، میوه، انواع فوم خیس و غیره اشاره نمود.

شما با آموزش دیدن میکسولوژی علاوه بر یادگیری انواع نوشیدنی ها، با انواع طعم ها و عطر ها نیز آشنا خواهید شد و حس بویایی و چشایی شما تقویت خواهد شد.

شاید گمان کنید که ترکیب طعم ها کاملا سلیقه ای بوده و کار راحتی است اما اگر از یک بارتندر این سوال را بپرسید، او به شما خواهد گفت که ترکیب کردن مزه ها از روش ها و استانداردهای خاصی پیروی می کند که فقط یک بارتندر متبحر به آنها اشراف دارد.

پس میکسولوژی را هیچگاه یک دانش سطحی در نظر نگیرید، صرفا با آموزش میکسولوژی می توانید به رازهای خوشمزگی نوشیدنی ها پی ببرید.

شما با اخذ مدرک میکسولوژی می‌توانید یک کارآفرین شده و یا به راحتی در یک کافی شاپ تخصصی به عنوان یک بارتندر مشغول به کار شوید.

میکسولوژی هنر و علمی است که برای شما مهارت و پول به دنبال خواهد آورد.

پیج اینستاگرام من      فروشگاه حامی کافه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *