بهترین کافه تهران

معرفی بهترین کافه های تهران

بهترین کافه تهران کدام است؟ بسیاری از کسانی که علاقه مند به کافه هستند و برای راه اندازی کافه خود تحقیق می کنند، دوست دارند بدانند که بهترین کافه تهران کدام کافه ها هستند تا بتوانند از آن ها الگو بردادی کنند.

در حال حاضر کافه‌گردی یکی از لذت‌بخش‌ترین و دوست داشتنی ترین تفریحات در شهرهای بزرگ است؛ مخصوصا اگر صحبت از پایتخت باشد. در گوشه به گوشه ی شهر شلوغ تهران کافه‌های دنجی به چشم می‌خورد که سر زدن به آن ها می تواند لحظات خوشی را برای شما به وجود آورد.

اگر دوست دارید بهترین کافه تهران را بشناسید و بتوانید از وقت گذراندن در آن ها لذت ببرید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا آن ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین کافه تهران

بهترین کافه‌ های مرکز تهران

مرکز شهر تهران جایی است پر از دود و دم و آلودگی. برای همین خیلی از مردم ترجیح می‌دهند چند ساعتی را در کافه‌هایی آرامش‌بخش و به دور از دود و شلوغی سپری کنند. اکنون می خواهیم با بهترین کافه تهران در مرکز شهر تهران بیشتر آشنا شویم.

۱ کافه تهرون

کافه تهرون یکی از کافه هایی است که به محض وارد شدن به کافه، انگار که از تهران جدید به تهرون قدیم سفر کرده‌اید. حوض آبی فیروزه‌ای، موسیقی سنتی، دکوراسیونی قدیمی، گلدان‌های شمعدانی، غذای سنتی خانگی همه و همه از ویژگی‌های کافه تهرون زیبا هستند. این کافه از ۸ و نیم صبح تا ۱۰ و نیم شب فعالیت می‌کند و در خیابان انقلاب، کوچه کندوان قرار دارد.

۲کافه نادری

کافه نادری یکی از معروف‌ترین کافه های خوب تهران محسوب می‌شود. در زمان‌های قدیم نویسندگان و روشن‌فکرانی مثل جلال آل احمد و صادق هدایت در زیر سقف این کافه نوشیدنی مورد علاقه‌شان را نوش جان می‌کردند. به همین دلیل می توان از این کافه نیز به عنوان بهترین کافه تهران هم یاد کرد. اگر قصد رفتن به کافه نادری را دارید، یادتان نرود که حتما بین ساعت ۱۰ تا ۱۹ بروید. آدرس این کافه در مرکز تهران، سمت شرق پل حافظ، خیابان جمهوری، پایین‌تر از چهارراه استانبول قرار دارد.

۳کافه راستگو

کافه راستگو یکی از بهترین کافه های خیابان ولیعصر به حساب می‌آید. اسپرسو و قهوه‌های ترک این کافه به قدری خوش طعم هستند که عطر و بوی‌شان از فاصله چند متری از کافه هم به مشام می‌رسد. اگر قصد رفتن به این کافه در آخر هفته‌ها را دارید، حتما از قبل میز مد نظرتان را رزرو کنید. این کافه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۳ فعالیت می‎‌کند و در آدرس ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر، کوچه شقایق قرار دارد.

۴- کافه دیاموند

تم چوبی و طراحی زیبای داخل کافه دیاموند به قدری زیباست که در سبک خودش می توان از آن به عنوان بهترین کافه تهران نیز یاد کرد. این دکور شما را وادار به عکس گرفتن می‎‌کند. به علاوه فضای باز کافه بسیار آرامش‌بخش است و یکی از کافه های دنج تهران محسوب می‌شود. اگر از طرفداران پروپاقرص صبحانه‌های خوشمزه هم هستید، یادتان نرود که برای صبحانه به کافه دیاموند بروید. کافه دیاموند از ۸ و نیم صبح تا ۱۱ و نیم شب آماده خدمت به مهمانان است و در آدرس خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی، خیابان فلاح پور قرار دارد.

بهترین کافه‌ های شمال تهران کدامند؟

در شمال تهران زیباترین کافه‌ها برای قرار کاری، دوستانه و جشن تولد به چشم می‌خورند. در ادامه می خواهیم چن تا از معروف ترین و بهترین کافه های شمال تهران را به شما معرفی کنیم.

۱- سام کافه

سام کافه دارای شعبه‌های بسیاری در تهران است. یکی از شعبه‌های سام کافه در خیابان فرشته سمت شمال تهران قرار دارد. دکوراسیون و فضای داخلی این کافه همه را شگفت‌زده می‌کند؛ چرا که دکوراسیون آن را به صورت صنعتی و فوق‌العاده زیبا طراحی کرده‌اند که به همین دلیل می توان از آن به عنوان بهترین کافه تهران نیز یاد کرد. در واقع در سام کافه همه چیز شبیه به یک سوله صنعتی است.

به علاوه آشپزخانه سام کافه از فضای اصلی جدا نشده و شما می‌توانید تمام مراحل سفارش‌تان را از نزدیک ببینید. ساعت کاری سام کافه از ۸ تا ۲۳ است. دیگر شعبه‌های سام کافه در ونک، شهرک غرب و ستارخان هستند که شعبه اصلی آن در آدرس خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه دوم قرار دارد.

۲- کافه گالری

اگر می‌خواهید یک فنجان قهوه ترک را در کنار تماشای آثار جذاب هنری از ماکت‌های تاریخی ایران بنوشید؛ پس دست دست نکنید و به کافه گالری تهران بروید. کافه گالری در باغ موزه هنر ایرانی سمت شمال تهران قرار دارد. این کافه همه روزه از ۸ و نیم صبح تا ۱۰ و نیم شب آماده پذیرایی از مهمانان است که در آدرس میدان تجریش، خیابان شهید دربندی، خیابان دکتر حسابی، باغ موزه هنر ایرانی قرار دارد.

۳- کافه لمیز

کافه لمیز است که در مقایسه با دیگر کافه های خوب تهران بسیار معروف است و مانند استارباکس برای ایران می باشد. که یکی از شعبه‌های آن در تجریش و خیابان ولیعصر قرار دارد. این کافه از بهترین کافه های ولیعصر هم محسوب می‌شود. دیگر شعبه‌های کافه لمیز شامل ضلع شمالی میدان فاطمی، میدان انقلاب و بالاتر از میدان ونک هستند. لمیز از ۹ صبح تا ۱۰ شب فعالیت می‌کند و در آدرس میدان تجریش، ابتدای خیابان ملکی قرار دارد.

۴- کافه ویکولو

از دیگر کافه هایی که در لیست بهترین کافه تهران قرار دارد، کافه ویکولو در روف تاپ الهیه قرار گرفته است و با معماری فوق‌العاده زیبای ایتالیایی‌اش یکی از کافه های دنج تهران محسوب می‌شود. این کافه در منوی خودش، قهوه‌های معروف استارباکس را هم دارد. برای رفتن به این کافه یادتان نرود که ساعت کاری این کافه بین ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب است و در آدرس خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، طبقه پنجم قرار دارد.

بهترین کافه‌ ها در شرق تهران

معمولا شرق تهران نسبت به مرکز و شمال تهران کمتر شناخته شده است؛ اما در شرق تهران هم کافه هایی وجود دارند که می توان از آن ها به عنوان بهترین کافه تهران یاد کرد.

۱- کافه ژوزک

کافه ژوزک جزو لیست بهترین کافه تهران و لوکس‌ترین کافه‌های شرق تهران محسوب می‌شود. فضای این کافه در مقایسه با دیگر کافه‌ها کاملا متفاوت است و نورپردازی بسیار زیادی دارد. به علاوه این کافه به صورت کافه بار است. در واقع شما می‌توانید پشت میز بار بنشینید و سفارش‌تان را مستقیم به باریستامن اعلام کرده و همان جا نوش جان کنید. این کافه همه روزه از ۸ صبح تا ۱۲ شب فعالیت می‌کند و در آدرس خیابان امیری طائمه، بین صادقی و رشید، پلاک 108 قرار دارد.

۲- کافه فامیل

کافه فامیل فضایی کاملا دوستانه و صمیمی دارد. به علاوه با رفتن به این کافه می‌توانید در بازی‌های گروهی و دسته جمعی مثل مافیا شرکت کنید. شما از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید به این کافه بروید و در آدرس میدان هفت حوض، جانبازان شرقی، خیابان مصطفوی، تقاطع برغمدی و ابراهیم قرار دراد.

برترین کافه‌ های غرب تهران

با کافه‌های مرکز، شمال و شرق تهران آشنا شدیم. حال نوبت آشنا شدن با بهترین کافی شاپ های تهران در غرب رسیده است.

۱- کافه قصر یخ

یکی دیگر از بهترین کافه تهران در غرب تهران وجود دارد کافه قصر یخ است که در ساخت آن از کافه‌های کانادا الهام گرفته شده است. این کافه شامل دو بخش عادی و یخی می‌شود. برای رفتن به بخش یخی کافه باید هزینه ورودی بپردازید؛ چرا که نگه‌داشتن دیوارها و میز و صندلی‌های یخی در دمای منفی شش درجه کار سختی است و هزینه دارد. قبل از ورود به بخش یخی هم از خود کافه می‌توانید کاپشن و لباس گرم دریافت کنید.

ساعت کاری این کافه همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است که در آدرس شهرک غرب، بلوار فرحزادی، روبه‌روی میلاد نور، نبش مسجد جامع شهرک غرب قرار دارد.

۲- کافه راک

با رفتن به کافه راک انگار پا به دنیای موسیقی راک گذاشته‌اید؛ چرا که سرتاسر دیوارها عکس‌هایی از دنیای موسیقی و هنرمندان راک به چشم می‌خورد. طراحی داخلی این کافه هم بسیار جذاب است و اگر به سقف کافه نگاه کنید، یک گیتار خیلی بزرگ توجه شما را به خودش جلب می‌کند. در این کافه اکثر اوقات موسیقی‌های راک پخش می‌شود. این کافه همه روزه از ۸ صبح تا ۱۲ شب فعالیت می‌کند که در آدرس شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان گلها، نبش توحید سوم قرار دارد.

۳- کافه رستوران کاوالی؛ کافه‌ای با معماری لوکس

اگر عاشق کافه‌های لوکس هستید، کافه رستوران کاوالی را برای شما ساخته‌اند. این کافه معماری اروپایی دارد و نورپردازی حرفه‌ای آن همه را به سمت خودش جذب می‌کند. در منوی این کافه هم انواع غذاها و نوشیدنی‌ها با هر سلیقه‌ای پیدا می‌شود. این کافه از ۹ صبح تا ۱۰ شب فعالیت می‌کند و در آدرس سعادت‌آباد، یادگار جنوبی، خروجی فرحزاد شمالی، پلاک 25 قرار دارد.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم که بهترین کافه تهران را به شما معرفی کنیم تا شما هم بتوانید از حضور در آن کافه ها لذت ببرید. به یاد داشته باشید که نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است.

پیج اینستاگرام

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *