دوره آموزش کافی شاپ چه سرفصل هایی را در بر می گیرد؟

دوره آموزش کافی شاپ می‌تواند برای شما شغل و ثروت به دنبال آورده و در عین حال شما با یادگیری این مهارت می‌توانید اوقات فراغت خود را در جذاب ترین حالت ممکن سپری کنید؛افرادی که در این دوره شرکت می نمایند مهارت های زیادی در حوزه مدیریت، حسابداری، طراحی دکوراسیون، هتلداری، روابط عمومی، آشپزی، قنادی، باریستا و بارتندینگ به دست می آورند.

دوره آموزش کافی شاپ

متن اصلی

در آموزش کافی شاپ چه سرفصل هایی نهفته است؟

دوره آموزش کافی شاپ بدون شک یکی از پربارترین و پرطرفدارترین دوره های آموزشی می باشد که در ایران برگزار می شود.این دوره آموزشی می‌تواند برای شما شغل و ثروت به دنبال آورده و در عین حال شما با یادگیری این مهارت می‌توانید اوقات فراغت خود را در جذاب ترین حالت ممکن سپری کنید؛افرادی که در این دوره شرکت می نمایند مهارت های زیادی در حوزه مدیریت، حسابداری، طراحی دکوراسیون، هتلداری، روابط عمومی، آشپزی، قنادی، باریستا و بارتندینگ به دست می آورند.

بیشتر بدانید: آموزش بار گرم چه مهارتهایی را در بر می گیرد؟

دیزاین کافی شاپ در آموزش کافی شاپ

یکی از سرفصل هایی که در آموزش کافی شاپ به آن پرداخته می شود؛ آموزش دیزاین کافی شاپ می باشد.در این مبحث به یکی از پارامترهای موثر در جذب مشتری یعنی طراحی داخلی کافی شاپ پرداخته می شود.شما در این سرفصل با انواع سبک های مناسب برای طراحی دکوراسیون کافی شاپ آشنا خواهید شد؛به عنوان مثال با روش طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ به روش روستیک یا مدرن آشنایی پیدا خواهید کرد و خود شما می‌توانید بعد از این آموزش، کافی شاپ خود را به صورت اصولی طراحی نمایید.

دوره آموزش کافی شاپ

در این سرفصل شما با اصولی چون رنگ شناسی آشنا خواهید شد.رنگ شناسی علاوه بر دیزاین کافی شاپ به شما در دیزاین نوشیدنی های گرم و سرد، انواع دسرها، کوکتل ها، شیک ها و غیره نیز کمک می نماید.در این سرفصل مباحث مربوط به دیزاین کافی شاپ به صورت فشرده و خلاصه شده به شما آموزش داده می شود به طوری که بعد از آموزش کلی ایده برای طراحی فضای کافی شاپ در ذهن شما جرقه می زند.

آموزش انواع نوشیدنی ها در آموزش کافی شاپ

یک مدیر کافی شاپ علاوه بر این که باید به اصول مدیریتی آشنا باشد و بتواند به خوبی با مشتریان یک تعامل دو طرفه داشته باشد و روابط بین کارکنان کافی شاپ را به خوبی مدیریت نماید؛ باید در حوزه بارتندینگ و باریستا نیز سر رشته داشته باشد؛زیرا یکی از کارهای مدیر نظارت صحیح بر کارهای باریستا و بارتندرها است؛ یک مدیر باید بتواند کیفیت کار کارکنان کافی شاپ خود را به دقت بررسی نماید؛بدیهی است که اگر مدیر کافی شاپ در این زمینه سر رشته نداشته باشد نمی‌تواند به خوبی کیفیت کار باریستا و بارتندر را بسنجد؛یکی از رموز موفقیت در کافی شاپ داری این است که قبل از اینکه مشتری کار شما را مورد نقد قرار دهد؛شما به عنوان مدیر کافی شاپ کیفیت کار کارکنان خود را به خوبی بسنجید و ایرادات کار را برطرف نمایید.

آموزش باریستا با مدرک فنی و حرفه ای

به همین سبب در دوره آموزش کافی شاپ طرز تهیه انواع نوشیدنی های گرم مانند:دمنوش ها، انواع چای ها مانند چای ماسالا، انواع قهوه ها، هات چاکلت، انواع نوشیدنی های گرم باشیر، کاپوچینو ها، وایت چاکلت و تی لاته به خوبی به هنرجو آموزش داده می شود.

دوره آموزش کافی شاپ

در آموزش کافی شاپ علاوه بر نوشیدنی های گرم، طرز تهیه نوشیدنی های سرد مانند انواع کوکتل ها، موکتل ها، اسموتی، شیک، گلاسه و غیره به هنرجو آموزش داده می شود.هنرجو پس از پایان دوره آموزش کافی شاپ می‌تواند به خوبی با ترکیب یک یا چند میوه نوشیدنی های منحصر به فردی را تهیه نماید؛هنرجو در این دوره با طعم شناسی نیز به صورت فشرده آشنا خواهد شد و می تواند به تنهایی طعم سازی نماید.

سرفصل قهوه در آموزش کافی شاپ

یکی از سرفصل های بسیار پرطرفدار و مهم در آموزش کافی شاپ سرفصل قهوه می باشد.در این سرفصل هنرجو به صورت تخصصی با دانه قهوه آشنا خواهد شد. در این سرفصل به مباحثی چون:

  • انواع واریته قهوه
  • تاریخچه قهوه
  • نحوه کشت در مزرعه
  • نوع گیاه قهوه، نحوه فرآوری
  • تجارت قهوه
  • کیفیت دانه های قهوه
  • نحوه آسیاب کردن
  • نحوه روست کردن
  • درجه روست
  • تاثیر آسیاب و روست بر مزه قهوه پرداخته می‌شود.

دقت نمایید که تمامی آموزش های مربوط به دوره آموزش کافی شاپ طبق استانداردهای جهانی و بین المللی تدریس می شود.

پیج اینستاگرام من      فروشگاه حامی کافه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *