آموزش نوشیدنی های سرد

لزوم شرکت در دوره های آموزش نوشیدنی سرد

آموزش نوشیدنی های سرد می تواند یک راه جذاب برای کسانی باشد که می خواهند از شر گرمای تابستان و گرمازدگی نجات پیدا کنند؛

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که نوشیدنی های سرد فقط مختص فصل تابستان نبوده و به دلیل مزیت هایی که دارند می توانند در همه فصول مورد استفاده قرار گیرند.

مزیتهای آموزش نوشیدنی سرد

آموزش نوشیدنی های سرد

آموزش نوشیدنی سرد می تواند یک راه جذاب برای کسانی باشد که می خواهند از شر گرمای تابستان و گرمازدگی نجات پیدا کنند؛

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که نوشیدنی های سرد فقط مختص فصل تابستان نبوده و به دلیل مزیت هایی که دارند می توانند در همه فصول مورد استفاده قرار گیرند.

در آموزشگاه های حرفه ای آموزش نوشیدنی سرد به صورت تخصصی صورت می پذیرد؛ کسانی که تمایل دارند در صنعت بارتندینگ مشغول فعالیت شوند و یا تمایل دارند در روزهای گرم و داغ خانواده و دوستان خود را با دعوت به یک نوشیدنی دلچسب سورپرایز نمایند و یا تمایل دارند با دنیای نوشیدنی ها آشنا شوند و بیش از ۱۰۰ نوع نوشیدنی سرد را آموزش ببینند؛ می‌توانند در دوره آموزش نوشیدنی سرد شرکت نمایند.

پس از پایان آموزش نوشیدنی سرد مدرک معتبر و بین المللی به هنرجویان تقدیم می شود؛ مزیت این مدرک این است که با استفاده از آن می توان در تمام کافی شاپ های سطح دنیا فعالیت کرد.

بیشتر بدانید: باریستایی ؛ مهارتی جذاب و پر چالش

در آموزش نوشیدنی سرد چه مطالبی را یاد خواهید گرفت؟

برخی افراد برحسب علاقه ای که دارند تمایل دارند در کلاسهای آموزش نوشیدنی سرد شرکت نمایند؛ اما برخی اوقات پیش خود می گویند که به جای هزینه کردن و شرکت در کلاس با مشاهده ویدئو های آموزشی مختلف نحوه تهیه نوشیدنی های سرد را آموزش می بینم؛

درست است که در فضای مجازی با انبوهی از ویدیوهای آموزشی رو به رو می شویم که برخی اوقات احساس می کنیم با وجود این ویدیوها و جزوات دیگر نیازی به شرکت در کلاس ها وجود ندارد اما بهتر است چند نکته را در این خصوص به یاد داشته باشید:

با شرکت در آموزش نوشیدنی سرد از پایه و به شکل اصولی مطالب را آموزش خواهید دید؛ در حالیکه با مشاهده ویدیو در فضای مجازی مطالب از پایه به شما آموزش داده نمی شود و هر بار مطالب را به صورت پراکنده آموزش خواهید دید.

پس از پایان دوره آموزش نوشیدنی سرد شما موفق به دریافت مدرک بین‌المللی خواهید شد؛ در حالی که با مشاهده ویدیوهای آموزشی هیچ مدرکی به شما تعلق نخواهد گرفت.

بیشتر بدانید: همه چیز درباره طعم تلخی

شما با شرکت در دوره آموزش نوشیدنی های سرد یک محیط واقعی شبیه کافی‌شاپ را تجربه خواهید کرد؛ با ابزار و وسایل به خوبی آشنا خواهید شد و اشکالات شما در تهیه نوشیدنی های سرد به خوبی رفع خواهد شد.

شما در دوره آموزش نوشیدنی سرد با اصول طعم شناسی نیز آشنا خواهید شد.

طعم شناسی به شما کمک می کند که بتوانید نوشیدنی هایی آماده نمایید که علاوه بر مزه جذاب و دلچسب، نوشیدنی شما رنگ، ظاهر و بوی دلچسب و شگفت انگیزی نیز داشته باشد.

آموزش نوشیدنی های سرد

مهارت هایی که در دوره آموزش نوشیدنی سرد به آنها مسلط خواهید شد؛ چیست؟

پس از پایان دوره آموزش نوشیدنی  سرد شما به یک فرد خلاق تبدیل خواهید شد؛ یعنی می توانید با استفاده از میوه ها، سبزیجات و ادویه های مختلف نوشیدنی هایی خوش طعم تهیه نمایید.

اگر به یک کافه خوشنام و حرفه ای رفته باشید قطعاً مشاهده کرده اید که نوشیدنی هایی که تهیه می نمایند؛ دارای ظاهری شکیل و جذاب می باشند؛ شما در این دوره با نحوه گارنیش و تزیین نوشیدنی های سرد با استفاده از روش‌های مختلف آشنا خواهید شد.

نوشیدنی هایی که پس از پایان این دوره آموزشی تهیه می نمایید قابل مقایسه با نوشیدنی های که قبل از این دوره تهیه می کردید نمی باشد؛ زیرا پس از پایان این دوره می توانید با در هم آمیختن اصول طعم شناسی، رنگ شناسی، شناخت مواد و ابزار نوشیدنی هایی تهیه نمایید که از تمام جهات مثل مزه، عطر، شکل، رنگ و بافت بی نظیر می باشند.

با اصول طعم شناسی که در این دوره فرا می گیرید می توانید نوشیدنی هایی تهیه نمایید که خاص خود شما بوده و می توانید این نوشیدنی را به نام خود ثبت نمایید.

در نظر داشته باشید که طرز تهیه نوشیدنی هایی مانند کوکتل ها و موکتل ها از استانداردهای خاصی پیروی می کند و شما در این دوره طرز تهیه این نوشیدنی ها را طبق استاندارد فرا می گیرید.


سایت و پیج اینستاگرام من رو دنبال کنید تا از دنیای هیجان انگیز قهوه و نوشیدنی های سرد همواره مطلع باشید.

نویسنده: رضا پورمحمودیان

کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

 مطالعه شرایط و ثبت نام در دوره های آموزشی

پیج اینستاگرام من

فروشگاه حامی کافه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *