آموزش رایگان باریستا ؛ دروغِ بزرگ!

آموزش باریستایی رایگان

آموزش رایگان باریستا می تواند به شما کمکی کند؟

آیا تاکنون به کافی شاپی مدرن و تخصصی رفته اید؟ کافی شاپی که در آن انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم وجود دارد و حتی می‌توانید فنجان‌های مختلفی در اندازه و سایز‌های متفاوت ببینید؛ نوشیدنی‌هایی که هرکدام نام‌های عجیب و غریبی نیز دارند.

آیا تاکنون حس کرده اید که دنیای این کافی شاپ‌ها و کافه‌ها دنیای عجیبی است و شما به آن تعلق دارید؟

اگر جزء این دسته از افراد هستید باید گفت که شما در این کافی شاپ‌ها به معنای واقعی یک باریستا دیده اید و خودتان در دنیای باریستاها قرار دارید.

اگر به این شغلِ مدرن و حرفه ای علاقه دارید و می خواهید آموزش رایگان باریستا را در پیش بگیرید به امید اینکه در آینده بتوانید کافی شاپ منحصر به فرد خودتان را داشته باشید و یک باریستا حرفه‌ای شناخته شوید جای درستی آمده اید.

آموزش رایگان باریستا

در این مقاله از وبسایت شخصی رضا پورمحمودیان قصد داریم در مورد آموزش رایگان باریستا با شما گفت و گو کنیم.

این که این آموزش‌ها برای چه کسانی مفید هستند؟ در این آموزش‌ها چه چیزهایی را یاد می‌گیرید و آیا شانس موفقیت در اینکه کافی شاپ شما به عنوان یک کافی شاپی برند شناخته شود دارید یا نه؟

توصیه می‌کنیم که تا پایان مقاله با ما همراه باشید و تا حدودی با دنیای باریستا‌ها آشنا شوید.

برای باریستا شدن چه مسیری پیش رو دارید

مهم‌ترین نکته‌ای که در آموزش رایگان باریستا باید مورد توجه قرار بگیرد این است که مسیر پیش روی شما چگونه است؟

ما با شما صادق هستیم و صادقانه می‌گوییم که شما راه درازی را در پیش دارید.

برای حرفه‌ای شدن در این مسیر نه تنها باید مهارت‌های باریستا را بیاموزید، بلکه باید برخی از صفات و ویژگی‌های باریستا‌ی حرفه‌ای را نیز کسب کنید.

به هیچ عنوان به باریستا به عنوان یک شغل و حرفه ای ساده نگاه نکنید،

این دنیا، دنیای حرفه‌ای‌ها و کاربلد‌هاست که در آن کارفرمایان حرفه ای فعالیت دارند و شما نیز باید خودتان را متعهد به یادگیری و پیشرفتِ هر روزه کنید تا بتوانید به عنوان فردی از این دنیای گسترده و خوشمزه به رسمیت شناخته شوید.

اگر می‌خواهید به عنوان یک باریستا حرفه‌ای شناخته شوید آموزش‌های رایگان و حرفه‌ای ما را در این مسیر در پیش بگیرید.

اگر دوست دارید بدانید راه های تبدیل شدن به یک باریستای حرفه ای چیست؛ بهتر است مقاله زیر را مطالعه کنید

مسیر راه باریستایی را با ما همراه شوید

در دوره آموزش رایگان باریستا ما شما را در مسیر درستی قرار می‌دهیم که انتهای آن شما را به یک باریستا حرفه ای تبدیل می‌کند.

آموزش رایگان و آنلاین باریستا

آموزش رایگان باریستا به صورت آنلاین مزیت‌های بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند راه شما را برای ورود به این حرفه باز کند؛ اما در این صورت مزیت‌هایی که در آموزش حضوری باریستا حضوری وجود دارد را از دست می‌دهید.

توصیه می‌کنیم که یک دوره آموزشی با کیفیت چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین انتخاب کنید و زمان و هزینه خودتان را در جای درستی سرمایه گذاری کنید.

اگر می‌خواهید یک کافی شاپ باز کنید یا کافی شاپ خودتان را به صورت حرفه‌ای و مدرن‌تر مدیریت کنید باید باریستا‌هایی داشته باشید که به خوبی و با کیفیت بالا آموزش دیده باشند و به عنوان سرمایه کارِ شما شناخته شوند.

البته باید درباره راه اندازی کافه نیز اطلاعات کاملی داشته باشید.

هزینه‌های دوره‌های آموزش باریستا

با توجه به ماهیت و جایگاه باریستا، این حرفه درآمد بسیار گسترده‌ای دارد و در نتیجه هزینه آموزش باریستا نیز به دلار تا چند صد دلار است،

اما ما قصد داریم این آموزش‌ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم؛ زیرا می‌خواهیم تکنیک‌هایی را به شما آموزش دهیم که دقیقاً سرمایه گذاری ارزشمند شما خواهد بود.

قرار است تمامی مهارت‌های ضروری که شما را در مسیر باریستا شدن به موفقیت می رساند برایتان ارائه دهیم.

در این دوره از تهیه اسپرسو و لاته آرت گرفته تا برخی از نکات فنی و علمی قهوه و پیچیده ترین موضوعات را به شما آموزش می‌دهیم.

آموزش رایگان باریستا

سرفصل‌های دوره آموزش باریستا

به جرأت و با اعتماد به نفس کامل می‌گوییم که آموزش‌های ما متمایز با هر آموزش دیگری می‌باشد.

حتی آموزش رایگان باریستا در مجموعه ما مزیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد و ما فقط به آموزشهای تئوری اکتفا نمی‌کنیم و حتی پا را از آموزش‌های عملی فراتر گذاشته و ارزش‌ها و تکنیک‌های ارزشمند را به شما آموزش می‌دهیم که در هیچ جای دیگری نمی توانید بیاموزید.

ما در دوره آموزشی رایگان باریستا علاوه بر آموزش مباحث تئوری و عملی که مورد نیاز این حرفه است، شما را در مسیر درست قرار می دهیم. قرار گرفتن در مسیر درست از همان ابتدا، باعث میشود که وقت و هزینه شما هدر نرفته و در مسیر درست گام بردارید.

ما به شما آموزش می‌دهیم که در این مسیر چگونه رزومه خودتان را تقویت کنید تا به عنوان یک باریستا کار حرفه ای شناخته شوید. مهارت‌هایی مورد نیاز را به شما آموزش می‌دهیم. به شما می‌آموزیم که چگونه یک قهوه شگفت انگیز تهیه کرده یا چگونه یک اسپرسو عالی تهیه کنید. بافت شیر لاته آرت و هر چیز جالبی که در دنیای باریستا بودن وجود دارد را برای شما آموزش می‌دهیم.

آموزش رایگان باریستا را از دست ندهید. در این دوره شما آماده کردن نوشیدنی‌های گرم بر پایه اسپرسو را به صورت حرفه‌ای می‌آموزید.

ما متفاوت از دیگران هستیم

این فقط یک ادعا نیست بلکه ما از دل و جان معتقد هستیم که تیم ما و آموزش‌هایی که ارائه می دهیم متمایز از دیگران است.

این را می‌توانید از تجربه کسانی که با ما کار کرده‌اند و ما را می شناسند جویا شوید. ما هزاران هزار هنرجو داریم که با امید با ما هم گام شدند و سرانجام به موفقیت رسیدند.

تمایز ما از دیگران در حد یک ادعا نیست، بلکه این ادعا را با عمل به شما ثابت کرده‌ایم.

در دوره‌های آموزشی باریستا نه ‌تنها آماده کردن انواع نوشیدنی‌ها را می‌آموزید بلکه در مورد تمامی نوشیدنی‌های مختلف نیز اطلاعات خوبی کسب می‌کنید تا در زمانی که مشتری از شما سوالی پرسید بتوانید به خوبی او را پاسخ کرده و طعم باریستای حرفه‌ای را بچشید.

حتی به شما می‌آموزیم که چگونه تمام مواد اولیه خریداری شده را کنترل کرده و به مرغوبیت آن‌ها بین ببرید.

در دوره آموزش باریستا‌ رایگان هنر تزیین شیر و قهوه را به صورت حرفه‌ای به شما می‌آموزیم. به شما یاد خواهیم داد چگونه بتوانید طعم‌های جدیدی بیافرینید و مشتریان ثابتی برای کافی شاپ‌ها و کافه‌های خود جذب کنید؛

با حرفه‌ای ها همراه باشید و حرفه‌ای شوید.

پیج اینستاگرام رضا پورمحمودیان

 

۸ نظر در “آموزش رایگان باریستا ؛ دروغِ بزرگ!

  1. مهیا میهنی می گوید :

    سلام. من توی یه دوره باریستا با ۹۰ درصد تخفیف شرکت کردم.
    فقط چن تا نوشیدنی مسخره یادم دادن و اصلا خوب نبود.
    دوست دارم توی دوره شما شرکت کنم
    شما تخفیف دارین برای دوره آموزش باریستا ؟

    • رضا پورمحمودیان می گوید :

      سلام بر شما
      متاسفانه برخی از افراد سودجو آموزش های ضعیف رو ارائه میدن.
      شما برای انتخاب دوره باریستا تحقیق بیشتری کنید و بعد در دوره ها شرکت کنید.
      ما تخفیف های کوچکی برای هنرجوها در نظر می گیریم اما باید عرض کنم که با توجه به شرایط اقتصادی و بالا رفتن قیمت ها، عملا تخفیفِ زیاد برای ما مقدور نیست.

    • رضا پورمحمودیان می گوید :

      بله دقیقا. اما این روزها متاسفانه با تبلیغاتی به این شکل سعی در جذبِ هنرجو به هر شکل دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *